با ادامه شمارش معکوس برای بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴، شرکای جهانی المپیک در حال آماده‌شدن برای ایفای نقش اساسی در موفقیت بازی‌ها هستند. اینتل (Intel Corporation) یک شرکت فناوری چندملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی، تولید و توسعه فناوری انواع سخت‌افزار رایانه فعالیت می‌کند

المپیک پاریس 2024

همشهری آنلاین - یکتا فراهانی: هوش مصنوعی از سال ۲۰۱۸ برای حمایت از قضات و داوران دربازی‌های المپیک استفاده شده است و برای چندین رشته ورزشی در پاریس ۲۰۲۴ نیز وجود خواهد داشت. این هوش مصنوعی می‌تواند اطلاعات بیشتری ارائه دهد، امکان امتیازدهی دقیق‌تری را فراهم می‌آورد و همچنین می‌تواند تجزیه‌وتحلیل بلادرنگ را برای کمک به داوران انجام دهد. عملکرد خود را بهتر درک کنید

مشارکت اینتل در المپیک

به گفته اینتل مشارکت در المپیک سه مؤلفه اصلی دارد. یکی اینکه چگونه بازی‌های المپیک مکانی برای نوآوری و چگونه می‌توانیم آنها را گسترش دهیم. دوم عنصر بازاریابی و اینکه چگونه می‌توان آن را به یک برند متصل کرد و سپس سومین عنصر نیز تعامل است؛ تعامل با کارمندان و پایگاه‌های مشتری‌مدار.

هوش مصنوعی در المپیک ۲۰۲۴ | تغییر تجربه برای طرفداران، سازمان‌دهندگان و  ورزشکاران در پاریس

نوآوری‌های اینتل در پاریس ۲۰۲۴

به گزارش olympics.com بازی‌های المپیک و پارالمپیک بزرگ ترین نمایشگاه جهان برای بهترین ورزشکاران است تا مرزهای احتمالی را پشت سر بگذارند و کارهایی را انجام دهند که هرگز فکرش را نمی‌شد کرد.

در بازی‌های قبلی، اینتل پذیرش فناوری‌های ۵G، VR، هواپیماهای بدون سرنشین و هوش مصنوعی را با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک برای یک تجربه المپیک پیشرفته تسریع کرده است.

اینتل شریک پلتفرم هوش مصنوعی

امسال نیز هوش مصنوعی در خط مقدم خواهد بود. اینتل به‌عنوان شریک رسمی پلتفرم هوش مصنوعی برای پاریس ۲۰۲۴، تجربیات نوآورانه‌ای از هوش مصنوعی را برای کمک به تغییر تجربه المپیک برای طرفداران، سازمان‌دهندگان، ورزشکاران و بینندگان در سراسر جهان معرفی خواهد کرد.

تجربیات نوآورانه

اینتل اولین تجربه هوش مصنوعی در نوع خود را برای طرفداران در پاریس ایجاد کرده است که بازدیدکنندگان را به سفری برای تبدیل‌شدن به یک ورزشکار المپیکی خواهد برد.
همچنین از خدمات پخش المپیک (OBS) برای تقویت پوشش خود باهوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. OBS در حال معرفی Automatic Highlights Generation برای پاریس ۲۰۲۴ است که بر روی پلتفرم Intel® Geti™ آموزش‌دیده است که می‌تواند نکات برجسته متناسب با رشته‌های مختلف ایجاد کند و فوراً آنها را بین طرفداران توزیع کند و کارایی در تولید و ویرایش ایجاد کند. این اتوماسیون هوش مصنوعی پخش‌کنندگان را قادر می‌سازد تا محتوای دیجیتال سفارشی‌شده‌تری را سریع‌تر از همیشه به بینندگان ارائه دهند.

بیشتر بخوانید :

ورزشگاه‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس: از کاخ باشکوه تا استادیوم مدرن ؛ سالن‌هایی که ورزشکاران کشورمان قرار است در آن بازی کنند | تصاویر

روش جدید دیپ مایند گوگل برای داشتن یک هوش مصنوعی بهتر

پردازنده‌های زئون اینتل

برای اولین‌بار در بازی‌های المپیک، پردازنده‌های زئون اینتل نیز برای نمایش یک تجربه پخش زنده ۸K استفاده می‌شوند که مسیری قابل‌مشاهده برای آینده پخش زنده با تأخیر کم و وضوح ۸K از طریق اینترنت فراهم می‌آورد. این کار راه را برای تماشاگران در سراسر جهان هموار می‌کند تا از اقدامات المپیک آینده با بالاترین کیفیت پخش لذت ببرند.

هوش مصنوعی در المپیک ۲۰۲۴ | تغییر تجربه برای طرفداران، سازمان‌دهندگان و  ورزشکاران در پاریس

رویدادهای ورزشی آینده

بازی‌های المپیک همیشه فرصت بزرگی برای نمایش فناوری‌های جدید فراهم می‌کند و پاریس ۲۰۲۴ قرار است قدرت نوآوری هوش مصنوعی را در صحنه جهانی نشان دهد.

پیشرفت‌های جدید هوش مصنوعی در پاریس ۲۰۲۴ احتمالاً امکانات و ظرفیتی را برای نحوه استفاده از هوش مصنوعی در ورزش و دیگر موضوعات و رشته ها در سراسر جهان برای سال‌های آینده تعیین خواهد کرد.

کد خبر 865918

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    0 0
    هوش مصنوعی ایران دوباره بیهوش شد و حق و حقوق مظلومان و بازنشستگان و ... دوباره به علت تعطیلی عقب افتاد.